Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:28:06 GMT

مربیان ورزش صبحگاهی در قم تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۴۸۳۸

مربیان ورزش صبحگاهی در قم تجلیل شدند

مربیان پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی در استان قم در مراسمی با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پایگاه‌های ورزش صبحگاهی با برنامه‌ریزی هیات ورزش‌های همگانی استان قم در نقاط مختلف هر صبح میزبان جمع زیادی از علاقمندان به ورزش است، کسانی که در سنین مختلف برای مبارزه با بیماری‌ها، جلوگیری از ابتلا به بیماری و ارتقاء سلامت خود با اشتیاق فراوان به این پایگاه‌ها می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در استان قم هم در فضای سرپوشیده شامل سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف قم و هم در فضای باز نظیر زمین چمن ورزشگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها برقرار است و مربیانی که از سوی هیات ورزش‌های همگانی برگزیده شده‌اند، برنامه‌های صبحگاهی را با حضور پرتعداد علاقمندان به ورزش و سلامتی اجرا می‌کنند.

یکی از پایگاه‌های همیشه فعال، پویا و مملو از علاقمند به ورزش در مرکز شهر قم و در بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر به نام شهید جعفر حیدریان قم برقرار است و علاقمندان به ورزش در گروه‌های سنی متنوع هم در زمین چمن مصنوعی و هم در سالن دو هزار نفری این مجموعه به ورزش می‌پردازند.

با برنامه‌ریزی هیات ورزش‌های همگانی استان قم فرصتی مهیا شد تا ورزشکاران اکثر پایگاه‌ها در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم گردهم آمده و در فضایی شاداب و با نشاط علاوه بر ورزش صبحگاهی، شاهد تقدیر هیات ورزش‌های همگانی و گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان از مربیان این پایگاه‌ها باشند.

در مراسمی به همین منظور با حضور اسماعیل زند رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قم و محسن فارسی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان، 22 نفر از مربیان پرتلاش پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در نقاط مختلف شهر قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

بیشتر بخوانید: سفر وزیر ورزش و جوانان به قم و کاشان کلنگ خانه جوانان شهر دستجرد استان قم به زمین زده شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قم زمین سلامت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد