Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صنعت ، معدن وتجارت استان ، سجاد رستمی افزود:تولیداین محصولات نزدیک به سه میلیون دلارصرفه جویی ارزی به همراه داشته است.

وی بااشاره به درآمدزایی ۲۳۰ میلیاردریالی تولید این محصول گفت: هم اکنون ۷۰ نفردراین واحد صنعتی مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: هم اکنون ۷۲ واحد صنعتی در شهرستان سامان وجود دارد که ۶۵ درصدآن فعال و ۳۵ درصد نیمه فعال و راکد هستند.

سجادرستمی افزود:هم اکنون برنامه ریزی‌های جامع برای افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال و راه اندازی دو واحد صنعتی تعطیل این شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان سامان هم بابیان اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت پس از باغداری بیشترین سهم اشتغال را برای این شهرستان داشته است، کمبود آب را مهمترین مطالبه ودغدغه صنعت اعلام کردو گفت:با توجه به تولید ۲۷ درصد بادام کشور در شهرستان سامان درصدد ایجاد نخستین شهرک تخصصی بادام هستیم.

46

کد خبر 1318995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر