Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره جهانی فیلم پارسی از ۱۳ تا ۱۷ آذر امسال در سینماپالاس سیدنی برگزار خواهد شد. فرنوش صمدی، مهرداد اسکویی و امین پلنگی، داوری جشنواره را برعهده دارند.

مهمانی شام جشنواره فیلم‌های پارسی ایران در استرالیا با حضور جمعی از  اعضای برگزاری جشنواره و هنرمندان سینما از جمله سارا بهرامی برگزار شد.

جشنواره جهانی فیلم پارسی از ۱۳ تا ۱۷ آذر امسال در سینماپالاس سیدنی در سه بخش رقابتی فیلم بلند داستانی، کوتاه و مستند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرنوش صمدی (فیلمنامه‌نویس و کارگردان)، مهرداد اسکویی (مستندساز) و امین پلنگی (کارگردان)، فیلم‌های هشتمین جشنواره جهانی فیلم پارسی را داوری خواهند کرد.

سارا بهرامی (زادهٔ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد