Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: امروز یکی از یکی از مهترین گلایه مدیران، نداشتن اختیارات در سطح استانی و شهرستانی است.

وی افزود: امروز اگر فردی در یک شهرستان دورافتاده قصد اجرای یک پروژه را داشته باشد به دلیل کمبود اختیارات شهرستانی مجبور است که چندین بار به مرکز استان سفر کند و همین موضوع کار او را به تاخیر می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخی از اختیارات استانی به شهرستان ها تفویض خواهد شد، گفت: اختیارات شورای فنی استان به فرمانداری ها و معاونان عمرانی فرمانداران واگذار می شود تا پروژه های عمرانی زودتر تعیین تکلیف شوند.

بازوند افزود: اینکه مدیران کل در برابر تفویض اختیارات به شهرستان‌ها مقاومت می‌کنند، پذیرفتنی نیست و باید هرچه سریعتر اختیارات لازم به مدیران شهرستان‌ها واگذار شود.

وی تاکید کرد: تمرکز اختیارات در مرکز استان یکی از دلایل نامناسب بودن فضای کسب و کار در کرمانشاه محسوب می شود، زیرا برای کوچکترین کار در شهرستان‌ها باید مسئولان و سرمایه گذاران به مرکز استان سفر کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح های در دست اجرای سازمان آب منطقه ای اشاره کرد و گفت: سد شرفشاه شهرستان سنقروکلیایی باید تا بهمن ماه امسال به بهره بردرای برسد.

بازوند همچنین از اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ساخت سد بیستون سخن به میان آورد و گفت: سازمان آب منطقه ای در چند روز آینده اسناد مربوط به ساخت این پروژه را برای ارائه به بخش خصوصی تکمیل کند.

وی همچنین به اعتبارات مربوط به تکمیل زیرساخت های زلزله اشاره کرد و گفت: اعتبارات مربوط به تکمیل زیرساخت های آسیب دیده در زلزله ۲۵۰ میلیارد تومان بود که از این میزان تاکنون ۱۷۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل زلزله آذربایجان شرقی، احتمال کندی روند واگذاری اعتبارات وجود دارد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری های لازم را به منظور تخصیص ۷۵ میلیارد تومان باقی مانده داشته باشند.

بازوند همچنین اعلام کرد که ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در قالب ۴۱ پروژه به زودی به استان ابلاغ می‌شود.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در روزهای گذشته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.

استاندار کرمانشاه، همچنین با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ درحال تدوین است، گفت: دستگاه های اجرایی استان باید پیش از اینکه لایحه بودجه به مجلس برود، از طریق مذاکره با دستگاه های ملی سهم کرمانشاه را افزایش دهند.

بازوند با بیان اینکه امیدواریم سال آینده نیز جایگاه خوبی در بودجه داشته باشیم، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش سهم کرمانشاه در بودجه استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته تلاش کنند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند هفته وحدت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند هفته وحدت کرمانشاه استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند هفته وحدت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»