Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: قصور شهردار تهران در تاخیر ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران پذیرفتی نیست. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سیدحسن رسولی با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزینه و ناکارآمد سازمانی شهرداری یکی از مهمترین وعده‌های انتخاباتی ما اصلاح طلبان به مردم شریف تهران بوده است، اظهار کرد: آقای حناچی نیز همانند شهرداران قبلی با قبول انجام این مهم از ما رای اعتماد گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در عمل به این تکلیف، آبان ماه سال ٩٧ طرح «الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری از 9 سطح به حداکثر 6 سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام، جانشین و مشاور در تمام واحدهای ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه» با 16 امضا تقدیم هیئت رئیسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان "الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری و سازمان‌ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران" در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

رسولی  اضافه کرد: بر اساس ماده واحده این طرح باید تا پایان خرداد سال ٩٨ این مطالبه محقق می‌شد که متاسفانه علی‌رغم گذشت بیش از 4.5 ماه از موعد قانونی مقرر و برقراری حداکثر هماهنگی فی‌ما بین هنوز این وظیفه قانونی عملی نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه بار درباره این موضوع به شهردار تهران در صحن تذکر داده‌ام و هر مرتبه اعلام کرده به زودی لایحه ارسال خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم علت تاخیر و تعلل چیست! قطعاً در صورت تداوم این قصور علیرغم ارادت شخصی به شهردار، در مقام استیفای حقوق شهروندان و عمل به وظیفه نمایندگی مردم به ناچار از سایر ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنم.

36 گلوگاه فسادزا در شهرداری تهران شناسایی شدشهرداری تهران در تکمیل شناسنامه باغات کوتاهی کرده است

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خروج علیه شهردار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت