Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین بحرینی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم تجلیل ۳۰۰ بهورز نمونه کشور با حضور وزیر بهداشت گفت: بهورزان یکی از موثرترین حلقه‌های سیستم نظام سلامت هستند که ارایه خدمات اولیه سلامت در دور افتاده‌ترین نقاط را ارائه می‌کنند.     او ادامه داد: بهورزان خدمات اولیه سلامت در محرومترین نقاط را به مراقبت‌های پیشرفته سلامت در سطح مراکز استان‌ها متصل می‌کنند و اگر این حلقه کارایی لازم را نداشته باشد، نمی‌توان انتظار ارتقای شاخص‌های بهداشتی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به جرات می‌توان گفت که سهم زیادی از درخشش و موفقیت‌های نظام سلامت کشور در عرصه‌های بین المللی و الگو بودن نظام شبکه‌ای بهداشت در جهان مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر بهورزان است.
بحرینی افزود: این دانشگاه مفتخر است که هر سال به مناسبت روز بهورز (۱۲ شهریور) میزبان بهورزان از سراسر کشور است.

 مهدی قلیان اول هیات علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون بیش از ۳۴ هزار بهورز در سطح کشور واقع در ۱۷ هزار و ۸۰۰ خانه بهداشت فعالیت دارند که حدود ۳۰۰ بهورز و مربی نمونه در این مراسم تقدیر می‌شوند.  
او ادامه داد: تعداد بهورزان فعال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را یک هزار و ۱۳۰ بهورز واقع در ۷۴۳ خانه بهداشت عنوان کرد.
آیین یک روزه تجلیل از بهورزان نمونه کشور روز شنبه با حضور وزیر بهداشت در برج سپید متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.   خبر در حال بروزرسانی...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • همایش پیاده روی در یاسوج