Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «پارتی» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از روز یکشنبه ۱۹ آبان در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرش عباسی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین تجربه خود در زمینه نگارش و اجرای اثری نمایشی، به خبرنگار مهر گفت: قرار است از روز یکشنبه ۱۹ آبان نمایش «پارتی» را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جدیدترین اثری است که نوشته ام و فضایی اجتماعی دارد.

وی درباره موضوع مدنظر در نمایش «پارتی» توضیح داد: این نمایش روایتگر قصه ۳ زوج است که شبی در یک مهمانی جمع شده اند و یک بازی را با تلفن‌های همراه خود انجام می‌دهند که زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این نمایش کاملا رئال است و به معضلات نسل امروز می‌پردازد. در واقع نمایش «پارتی» در رابطه با روابط آدم هاست.

عباسی درباره دلایل اجرا نکردن نمایش «مولن روژ» با کارگردانی خود که پیش از این با کارگردانی حسین پارسایی به صحنه رفت و اجرای آن متوقف شد، اظهار کرد: قصدم این بود که نمایش «مولن روژ» را خودم روی صحنه ببرم، ولی حسین پارسایی ابراز تمایل داشت که نمایش را اجرا کند که متأسفانه اجرا متوقف شد.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بعد از اتفاقی که برای نمایشنامه «مولن روژ» افتاد قصد داشتم نمایشی را با حال و هوای امروز جامعه روی صحنه ببرم که نمایش «پارتی» مناسب تری کاری است که با شرایط روز جامعه همخوانی دارد.

وی با اشاره به حضور ۶ بازیگر در نمایش «پارتی»، افزود: محمد عسگری، شیوا مکی نیان، مهسا باقری، علی نجفی، مسعود روستا و شقایق پورحمدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

عباسی در پایان سخنان خود درباره انتخاب سالن سایه مجموعه تئاتر شهر برای اجرای نمایش «پارتی» یادآور شد: سالن سایه برای کنترل ۶ بازیگر در فضایی رئالیستی کوچک است. ایده آلم اجرای نمایش «پارتی» در سالنی بزرگتر بود، اما این امکان میسر نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجموعه تئاتر شهر آرش عباسی سینما و تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو