Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: نشست بررسی پروژه نفوذ با حضور حسن عباسی ۲۰ آبان در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود.

حسین مظفری، مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری نشست بررسی پروژه نفوذ در دانشگاه آزاد اردبیل خبر داد و گفت: رهبر انقلاب همیشه از اینکه باید مراقب نفوذی‌ها باشیم به ما هشدار می‌دهند و به همین دلیل شناخت مساله نفوذ و اینکه ویژگی نفوذی‌ها چیست، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری بیان کرد: در همین راستا از حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین دعوت کرده ایم تا برای دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل درباره نفوذ و ویژگی نفوذی‌ها سخنرانی کنند.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: این برنامه به همت ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برنامه ریزی شده و به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود.

به گفته مظفری، حسن عباسی دوشنبه ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل سخنرانی می‌کند و به بررسی پروژه نفوذ می‌پردازد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن عباسی بسیج دانشجویی اردبیل پروژه نفوذ اندیشکده یقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان