Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حضور در مرکز بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

در این برنامه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از خط اورهال و بازسازی تانک چیفتن، خط اورهال و بازسازی تانک اسکورپین، خط اورهال و بازسازی توپ‌های خودکششی و ادوات سنگین، خط اورهال ادوات اپتیکی، خط بازسازی و اورهال تریلر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاری که در این مجموعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است،گفت: نیروی زمینی به‌عنوان ستون فقرات ارتش مسئولیت اصلی در دفاع سرزمین خشکی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و این مأموریت سنگین تا حد زیادی متکی به تجهیزات پیشرفته است.

وی افزود: این نیرو در کنار قدرت تحرک و قدرت آتش تجهیزات، با بهره‌مندی از نیروی انسانی با مهارت، عالم و فداکار و شجاع می‌توانند با اطمینان از سرزمین ما دفاع کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با تحرک سال‌های اخیر و اقدامات خوبی که صورت گرفته، این مرکز نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد، تصریح کرد: بخش‌های زیادی از تجهیزات نیروی زمینی بازسازی شده و بخش‌های دیگری در نوبت نگهداری و تعمیر است.

سرلشکر باقری گفت: ما در بخش‌هایی نیاز به این نداریم که تجهیزات‌مان را کنار گذاشته و تجهیزات جدید بخریم، در واقع با حفظ بخش اصلی تانک‌ها، توپ‌ها و نفربرها و تست کارآمدی آنها، تجهیزات آن‌ها تعویض و بروزرسانی می‌شوند و ما دارای تجهیزات به روز دنیا خواهیم بود.

وی گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

بنا بر این گزارش، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر محسن دره‌باغی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح، سردار ابوالقاسم فروتن رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در این بازدید سرلشکر باقری را همراهی کردند.

156 / 156 سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد