Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@14:50:01 GMT

قیمت روز تلفن هوشمند + جدول

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۷۹۳

باشگاه خبرنگاران در گزارشی به آخرین قیمت موبایل در بازار پرداخت و نوشت: پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دهمین نسخه سری گلکسی نوت نیز معرفی و به بازار آمد، پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگر باکیفیت ۶.۳ اینچی داینامیک آمولد بهره می‌برد که در بالای آن یک حفره کوچک برای دوربین سلفی ایجاد شده، پردازنده این مدل اسنپدرگون ۸۵۵ بوده و مقدار حافظه رم ۸ گیگابایت به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، برای انجام هر پردازش سنگینی کافی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت هوآوی

هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اپل

شرکت اپل بیش از ۱۰ سال است که خانواده آیفون را تولید می‌کند، هرساله نیز چند مدل جدید از این سری را به بازار عرضه می‌شود. اپل در سال گذشته از مدل آیفون XS به همراه نسخه قدرتمندتر آیفون XS Max و نسخه ارزان‌تر آیفون XR رونمایی کرد که هر سه مدل جزو سری پرچمدار سال ۲۰۱۸ این شرکت محسوب می‌شوند. در حال حاضر مدل آیفون X و آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز در بازار موجود است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت شیائومی

از جدیدترین مدل‌های شیائممی دربازار ایران می‌توان به دو مدل میان‌رده و پرقدرت Redmi K20 و Redmi K20 Pro اشاره کرد، این دو مدل دارای نمایشگر یک‌پارچه و بدون حفره هستند، در واقع هوآوی برای اولین بار در محصولات خود دوربین سلفی را به صورت پاپ‌آپ در بالای قاب جای داده است. هر دو مدل از دوربین اصلی سه‌گانه، پردازنده کوالکام، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری با شارژ سریع و اندروید ۹ بهره می‌برند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت نوکیا

اگر به‌دنبال یک مدل میان‌رده با کیفیت هستید، تولیدات فعلی نوکیا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. نوکیا در محصولات خود از پردازنده ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند که نیازی به تعریف ندارد و کاملا شناخته شده هستند. از طرفی اختصاص مقدار حافظه مناسب، نمایشگر بزرگ و دوربین با کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مدل‌های فعلی نوکیا محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت ال‌جی

ال‌جی مدل‌های محدودی دربازار ایران دارد که برخی از آن‌ها مربوط به سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۶ می‌شود و به همین دلیل خرید این محصولات برای طرفدارن ال‌جی سخت شده است. اما مدل‌های موجود از کیفیت و قیمت مناسبی بهره می‌برد و از میان‌رده‌های خوب بازار محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از کم‌سابقه‌ترین برند‌های حوزه تولید تلفن همراه محسوب می‌شود که تمامی مدل‌های تولیدی آن به عدد ۱۰ نمی‌رسد، اما از همان ابتدا با بازاریابی خوب و تولید محصولات با کیفیت توانست به زودی خود را در بازار رقابتی تلفن همراه مطرح سازد، در حال حاضر پرچمدار جدید این شرکت با نام‌ها وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به همراه دو مدل جدیدتر وان‌پلاس 7T و 7T پرو در بازار به فروش می‌رسند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سونی

سونی تا چند سال پیش یکی از برترین شرکت‌های حوزه تلفن همراه به شمار می‌آمد، البته این شرکت هنوز هم در رده بالایی قرار دارد و مدل‌های باکیفیتی را تولید می‌کند، اما با رشد شرکت‌های چینی، در حال حاضر اخبار زیادی از تلفن‌های هوشمند سونی به گوش نمی‌رسد، اما در هر صورت چندین مدل از این شرکت در بازار ایران یافت می‌شود که از قدرت و قیمت مناسبی بهره می‌برند و می‌توانند انتخاب خوبی برای مشتریان باشند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اچ‌تی‌سی

دیگر قربانی رشد حضور شرکت‌های چینی در بازار اچ‌تی‌سی است، این برند تایوانی نیز به همراه سونی و نوکیا در سال‌های پیش به عنوان قدرت‌های اول بازار تلفن هوشمند به شمار می‌آمدند، اما در سال‌های اخیر با کاهش خلاقیت و عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیگر پیشگام این صنعت نبوده و اجازه دادن تا شرکت‌های چینی جای آن‌ها را در بازار پر کنند. البته اچ‌تی‌سی هنوز هم محصولات متنوعی تولید می‌کند و در بازار ایران نیز این مدل‌ها به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت جی‌ال‌ایکس

قیمت مناسب محصولات جی‌ال‌ایکس یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند میان خریداران ایرانی شده است، این شرکت مدل‌های ارزان قیمت و نسبتا با کیفتی تولید می‌کند که با توجه به رقبا بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و به عنوان یک گوشی معمولی روزانه می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۴۷۰.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۴۶.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۹۶۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۶۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۵۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۴۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۷۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۵۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGXR  دنده‌ای

۳۷۹.۸۴۴.۰۰۰

۴۶۲.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S دنده‌ای

۲۸۱.۰۵۹۲.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول