Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:10:46 GMT

بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نام گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۴۱۷

بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نام گذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت نظری در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی اظهار داشت: مدتی قبل در نامه‌ای به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران درخواست دادم تا مصوبه بلوار فردوس غرب به دلیل قرار گرفتن کمپ باشگاه استقلال در این معبر به نام ناصر حجازی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طرفی دیگر هیچ مصوبه ای برای نامگذاری بلوارفردوس غرب وجود نداشت و این بلوار پس از نامگذاری بلوار فردوس و تاسیس به تبع نام خیابان قبلی که در امتدادش قرار داشت، بلوارفردوس شناخته شد.

حجت نظری ادامه داد: با این مصوبه بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی نامگذاری می شود و بلوار فردوس شرق نیز با همان نام بلوارفردوس که سالهاست از سوی مردم شناخته می شود، باقی خواهد ماند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در جلسه امروز شورا این مسئله به رأی گذاشته شد که از ۱۶ نفر حاضر ۱۱ نفر با آن موافقت کرده و بر این اساس بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی تغییر نام خواهد داد.

به گفته نظری، میدان و خیابان پیروزان نیز به دلیل قرارگیری باشگاه پرسپولیس در این محدوده نیز به نام پرسپولیس نام‌گذاری خواهد شد.

کد خبر 4767770 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت نظری ناصر حجازی شورای شهر تهران زلزله شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی دستگیری سارق بارندگی سازمان هواشناسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد