Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:33:10 GMT

انتقال زباله های نظرآباد به حلقه دره زیانبار است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۳۳۲

انتقال زباله های نظرآباد به حلقه دره زیانبار است

مجتبی عسگری  روز یکشنبه در نشست هم اندیشی و رسیدگی به مشکلات شهری نظرآباد که  با حضور استاندار البرز برگزار شد، افزود: در سال های گذشته طبق برنامه ریزی مقرر شد تا زباله های نظرآباد به منطقه حلقه دره استان البرز انتقال یابد .

وی بیان داشت : با توجه به مسافت زیاد نظرآباد با منطقه حلقه دره این اقدام سبب افزایش هزینه ها برای شهرداری نظرآباد و بدهی ۲ میلیارد تومانی این شهرداری به مدیریت شهری کرج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری گفت : این درحالی است که اکنون مکان مناسبی به وسعت ۱۰ هکتار  برای دفن زباله ها در شهرستان نظرآباد جانمایی شده و لازم است در انتقال زباله به حلقه دره بازنگری شود.

وی افزود: شهرداری نظرآباد ۳۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد و در این مورد کسی مقصر نیست.

شهردار نظرآباد برلزوم تکمیل مجموعه فرهنگی و گردشگری در حال احداث  این شهر تاکید کرد و بیان داشت: این مجموعه به  مساحت ۲۰ هکتار، شامل هتل، فضای ورزشی و بیمارستان ویژه گردشگری است.

نظرآباد سال ۸۱ از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز جدا و به عنوان شهرستانی جدید در نقشه جغرافیایی ایران ترسیم شد.
طبق آخرین سرشماری رسمی سال ۸۹ ، جمعیت این شهرستان ۱۴۸ هزار و ۶۰۰ نفر بود که اکنون به حدود ۱۶۰ هزار نفر رسیده است.

برچسب‌ها دفع زباله استان البرز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نظرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفع زباله استان البرز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نظرآباد دفع زباله استان البرز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران