Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:23:48 GMT

جعفری جلوه: مجید اوجی هرگز ناامید نشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۸۱۰

جعفری جلوه: مجید اوجی هرگز ناامید نشد

محمدرضا جعفری جلوه با اشاره به مبارزه مجید اوجی با بیماری سرطان تأکید کرد: او هرگز ناامید نشد و هربار که او را می‌دیدیم امیدوارتر بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در مراسم تشییع پیکر مجید اوجی اظهار داشت: به همسر مجید اوجی و همه همکاران در رسانه ملی به ویژه همکاران فعال در حوزه تولیدات نمایشی تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری جلوه خاطرنشان کرد: من باید از آخرین کار این بزرگوار سخن بگویم که به‌گونه‌ای حدیث نفس بود. او هرگز ناامید نشد و هربار که او را می‌دیدیم، امیدوارتر بود. در سریال «مرضیه» با وجود بیماری و سختی کار، بسیار کار کرد. برای کار سخت همواره داوطلب بود و کارها را به خوبی انجام می‌داد. کار آخر او نشان از همین موضوع بود. رسیدن به مقام رضایت عالی‌ترین مقامی است که هر انسانی می‌تواند به آن برسد که در کار آخر و در شخصیت «مرضیه» نیز نشان داده شد و به نوعی خود مجید اوجی نیز به همین موضوع رسیده بود.

بیشتر بخوانید: آغاز مراسم تشییع پیکر مجید اوجی زمان و مکان تشییع پیکر مجید اوجی مشخص شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجید اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز