Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@12:10:41 GMT

مگر دانه‌درشت تر از برادر رئیس‌جمهور هم داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۱۵۴

مگر دانه‌درشت تر از برادر رئیس‌جمهور هم داریم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر دانه‌درشت تر از برادر رئیس‌جمهور هم داریم که قوه قضائیه بخواهد با وی برخورد کند.

قدس آنلاین: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات امروز رئیس‌جمهور در بحث مبارزه با فساد در جمع مردم یزد گفت: با توجه به اینکه دولت در  دو سال پایانی خود به سر می‌برد و متأسفانه کم آورده و می‌بیند که وعده‌هایی که به مردم داده هیچ یک محقق نشده و به عنوان مثال همه وعده‌هایی که برای برجام داد بر زمین مانده است، به دیگران انتقاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورد قوه قضائیه با مفاسد، افزود: اینکه آقای رئیس‌جمهور می‌گوید باید با دانه درشت‌ها برخورد شود مگر از برادر آقای رئیس‌جمهور هم دانه درشت‌تر داریم که قوه قضائیه با وی برخورد کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اینکه دولت فضای کشور را به سمت دو قطبی شدن ببرد و رئیس‌جمهور بگوید با چند تا دادگاه نمی‌توان سر مردم کلاه گذاشت به دور از اخلاق است؛ اقدامات رئیس‌جمهور در این راستا فرافکنی و فرار به جلو است.

شهریاری خاطرنشان کرد: مردم آنقدر شعور دارند که تشخیص دهند چه کسی کار می‌کند و چه کسی کار نمی‌کند و همان شعارهایی که امروز مردم در میدان امیرچخماق یزد دادند گویای آن است که آقای رئیس‌جمهور نمی‌تواند با این صحبت‌ها فضای کشور را دوقطبی کند و فرار به جلو داشته باشد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه به دور از نگاه‌های سیاسی با مفاسد برخورد می‌کنند و ما شاهد این هستیم که کسانی که با آنها برخورد می‌شود هم از جریان اصولگرا و هم از جریان اصلاح‌طلب هستند و این خود بیانگر رفتار فراجناحی رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفاسد است.

شهریاری اظهار داشت: بسیاری از کسانی که مرتکب فسادهای جدی شده‌اند از اطرافیان آقای رئیس‌جمهور و دولتمردان هستند که به نوعی به آنها وابستگی داشته‌اند و کسانی که مدعی مبارزه با فساد است مبارزه با فساد را از  اطرافیان خود آغاز کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اینگونه اظهارات رئیس‌جمهور دیگر کلیشه‌ای شده و هر جا که می‌رود جوابی برای مردم در رفع بیکاری، رفع مشکلات معیشتی، رفع فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل اصلی و کلان کشور نداشته است و مجبور است که حرف بی‌ربط بزند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دولت روحانی مفاسد اقتصادی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد