Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، همایش هنر و تمدن حوزه جنوب‌شرق ایران با محوریت شهر سوخته، با همکاری استانداری سیستان‌وبلوچستان، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، و موزه ملی ایران، به آخرین پژوهش‌ها، یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشگران و باستان‌شناسان درباره این حوزه مهم و بزرگ تمدنی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش به دبیری علمی سیدمنصور سیدسجادی، سرپرست گروه کاوش‌های شهر سوخته، برگزار می‌شود و اجرای موسیقی محلی، رونمایی از کتاب شهر سوخته، نمایش فیلمی مستند با محوریت شهر سوخته، و نمایشگاهی از آخرین یافته‌ها و کاوش‌های باستانی، از برنامه‌های آن است.

همچنین در این همایش، پژوهشگران و متخصصان ایرانی و اروپایی، در دو بخش تخصصی به ارائه آخرین دستاوردها درباره هنر و معماری و تمدن این شهر می‌پردازند.

همایش هنر و تمدن حوزه جنوب‌شرق ایران با محوریت شهر سوخته، صبح دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۹:۳۰، در تالار  ایرانِ فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

کد خبر 4768148 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر سوخته تمدن باستان شناسی کتاب و کتابخوانی هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه هفته کتاب ادبیات ادبیات جهان جایزه ادبی بازار نشر تازه های نشر گردشگری رایزنی فرهنگی معرفی کتاب نقد کتاب ادبیات کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با هدف بهبود کیفیت هوا ، یکی از ابزارهای ارتقای سلامت شهروندان است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی