Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:36:12 GMT

سطح دانش دانشمندان ایرانی بر قله افتخار

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۲۷۱

سی‌جلا ردی، رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان، ظهر امروز در حاشیه  بازدید ازکارگاه بین‌المللی نانو فناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: این یک موقعیت خیلی خوبی است که بتوانیم با دانشمندان معروف جهان اسلام آشنا شویم و خود را از دانش همدیگر بهره‌مند سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان با بیان اینکه دیدار چهره به چهره و حضوری می‌تواند به تأثیر اشتراک گذاری علم کمک کند، افزود: زمانی که از نزدیک با هم تبادل نظر داشته باشیم و در کنفرانس‌های مختلف اطلاعات خود را به اشتراک بگذرایم، قطعا در امور علمی پژوهشی موفق‌تر خواهیم بود.

او افزود: سطح دانش دانشمندان و پژوهشگران ایرانی بسیار بالا است و همکاری با این کشور قطعا موفقیت آمیز خواهد بود.

ردی با اشاره به اینکه سابقه همکاری در چهار مقاله با کشور ایران را داشته است، گفت: تا کنون به ایران سفر نداشتم و البته سعی داریم به این همکاری ادامه دهیم .

او در رابطه طرح و مقاله جدید خود، افزود: ما سعی داریم برای کاهش هدر رفت آب اقدام کنیم، باید شرایط جوری مدیریت شود تا علاوه بر کاهش مصرف آب به کاهش هزینه‌ها نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ج.و

دانشمندان و پژوهشگران ایرانی در صحنه علم موفق هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهشگاه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

رم به دنبال حفظ سردار آزمون است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود. رم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، شانس بیشتری برای حفظ مهاجم ایرانی خواهد داشت.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دنیله ده روسی و‌ باشگاه رم از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی هستند. او اکنون نقش مهمی در رختکن رم دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. رمی ها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می توانند قرارداد سردار آزمون را بدون محدودیت دائمی کنند. رم بند خرید ۱۲ میلیون یورویی این مهاجم ۲۹ ساله را در اختیار دارد اما آنها برای گرفتن تخفیف با لورکوزن مذاکره خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی