Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:27:36 GMT

انبار داروی قاچاق در خرمشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۳۸۸

انبار داروی قاچاق در خرمشهر کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده یکشنبه اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمشهر با رصد اطلاعاتی شبانه روزی یک انبار دپو دارو را شناسایی کردند.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و کلانتری ۱۲ به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۱۲۳ میلیون و ۸۸۰ عدد قرص و داروی غیر مجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده گفت: چهار متهم در این رابطه دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را  هدف قرار می دهد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

در هشتم آبان ماه نیز یک انبار داوری قاچاق در خرمشهر کشف شد.

برچسب‌ها کشف داروی غیرمجاز خرمشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشف داروی غیرمجاز خرمشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان کشف داروی غیرمجاز خرمشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر