Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:09:32 GMT

رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۵۴۲۶

رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: سامانه جامع گردشگری شهری سمنان به زودی رونمایی می‌شود.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه دستیابی به توسعه پایدار در گرو توجه به ارکان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست‌محیطی در یک جامعه است، اظهار کرد: گردشگری به عنوان فعالیتی اثرگذار بر تمامی ارکان توسعه بیش از گذشته نیازمند توجه و تکمیل زیرساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مورد یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شهرداری سمنان در این دوره مدیریتی بوده است.

وی افزود: صنعت توریسم می‌تواند به یکی است پایدارترین منابع درآمدی برای شهرها و شهرداری‌ها تبدیل شود که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه یک نیاز اساسی است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های الکترونیک در این حوزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و شهروندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به عبور سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از شهر سمنان و وجود جاذبه‌های متنوع گردشگری در سمنان و همچنین لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در معرفی شهر، این سامانه توسط کارشناسان خبره سازمان فاوا شهرداری سمنان تهیه شده و در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سمنان به آدرس Semnan.ir بارگزاری شده است.

پرویزی گفت: ارائه خدمات به گردشگران از جمله مسیر مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی، دسترسی گردشگران به اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و ... و همچنین سفرهای پیشنهادی به مسافران، از موارد کاربرد این سامانه خواهد بود.

کد خبر 396241

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهروند شهرداری سمنان شهر سمنان گردشگری شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد