Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، پوستر فیلم تجربی «برف های سپید سرگردان» جدیدترین ساخته محمدرضا وطن‌دوست رونمایی شد. این فیلم در اولین نمایش جشنواره‌ای خود در ۲ بخش مسابقه ملی و بین‌الملل سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درمی‌آید.

مجری این پوستر مصطفی شاه‌محمدی مدرس دانشگاه، طراح گرافیک و هویت بصری مجله ÖKFenster انجمن فرهنگی اتریش در ایران است که پیش از این طراح پوستر فیلم های «لوتوس» و «لِسِک» نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم روزهای یکشنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره چهار، سه شنبه ۲۱ آبان ساعت ۱۴:۳۰ در سالن ۲ و چهارشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره سه پردیس ملت، جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.

«برف های سپید سرگردان» فیلمی تجربی است است که به مرور خاطرات پیرزنی در ۱۰ دقیقه پایانی عمرش می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تا چشاتو می‌بندی و باز می‌کنی می‌بینی موهات مثله برف سپید شده و وقت رفتنه...»

عوامل فیلم «برف‌های سپید سرگردان» عبارتند از نویسنده، کارگردان، فیلمبردار و تدوینگر: محمدرضا وطن دوست، دستیار اول کارگردانی و فیلمبرداری: علی طالبی، طراحی و ترکیب صدا: حسین مهدوی و حسن مهدوی، با حضور حمیده رزاقی با صدای ربابه بخشی درمی، دستیار دوم فیلمبردار و عکاس پشت صحنه: محمود حق بیان، دستیاران تدوین: نورالله فتاحی و علی وفایی، تصحیح رنگ: عزیز محسنی، موسیقی بومی: خانواده محمدی، ترجمه گفتار متن به مازنی: سعدالله ولایتی، مدیر تولید: محسن پویانفر، مجری طرح: سارا معیری، تهیه کننده: محمدرضا وطن دوست، با حمایت حوزه هنری مازندران، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران و موسسه فرهنگی هنری خانه فیلم وطن دوست

کد خبر 4768344 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه تهران حوزه هنری مازندران تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی نواحی بازیگر سینما کارگردان تئاتر سینمای مستند جشنواره تئاتر فتح خرمشهر سریال ایرانی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر