Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابفروشی‌های شهر تهران می‌توانند از روز یکشنبه (۱۹ آبان ماه) با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸ اقدام کنند.

گفتنی است، طرح پاییزه کتاب ۹۸ ویژه شهر تهران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد و خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

****

نام روز‌های بیست و هفتمین هفته کتاب اعلام شد

دبیرخانه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری روز‌های این رویداد فرهنگی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران افتتاحیه این رویداد فرهنگی روز چهارشنبه (۲۲ آبان ماه) در یزد خواهد بود و نامگذاری ایام هفته به قرار زیر اعلام شده است:

چهارشنبه (۲۲ آبان ماه): کتاب و پایتخت کتاب ایران

پنج‌شنبه (۲۳ آبان ماه): کتابخانه، کانون فرهنگی محله

جمعه (۲۴ آبان ماه): کتاب، کتابخوانی و کتابدار

شنبه (۲۵ آبان ماه): وقف کتاب، ترویج کتابخوانی

یکشنبه (۲۶ آبان ماه): مدرسه کتاب محور، دانش آموز کتابخوان

دوشنبه (۲۷ آبان ماه): کودک، کتاب، آینده

سه‌شنبه (۲۸ آبان ماه): کتاب مبنای تمدن

چهارشنبه (۲۹ آبان ماه): کتاب، رسانه و فضای مجازی

پنج‌شنبه (۳۰ آبان ماه): کتابفروشی، پاتوق فرهنگی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟