Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@06:15:05 GMT

زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۱۶۳

رئیس کل بیمه مرکزی امروز با حضور در یکی از دبستان‌های دخترانه تهران زنگ بیمه را به طور نمادین به صدا در آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غلامرضا سلیمانی گفت: امروز زنگ بیمه با هدف همگانی کردن بیمه در ابعاد مختلف در مدارس استان‌های دیگر نیز بطور همزمان به صدا در آمد.
وی افزود: ما بدنبال این هستیم که بیمه همگانی را در همه خانواده ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها داشته باشیم و در این راستا باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه فرهنگ سازی را از سنین نوجوانی و جوانان آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای عالی بیمه افزود: همه افراد جامعه به جز بیمه اجباری شخص ثالث، می‌توانند از انواع پوشش‌های بیمه زندگی، آتش سوزی، بدنه خودرو و مسئولیت برخوردار باشند.
سلیمانی گفت: خانواده‌ها می‌توانند در قالب بیمه زندگی برای نوجوانان و جوانان خود با پرداخت مبلغی اندک بصورت ماهیانه آن‌ها رابیمه کنند و در پایان مدت سرمایه گذاری که می‌تواند ۱۰ یا ۲۰ سال باشد علاوه براینکه از بازدهی سرمایه خود برخوردار می‌شوند، می‌توانند مبلغ خود را بصورت یکجا و یا ماهانه دریافت کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: علاوه بر این در این مدت فرزندان تحت پوشش کامل بیمه درمانی خواهند بود.

امروز همچنین باشگاه نوآوران بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی افتتاح شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زنگ بیمه مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز