Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مسعود خاکسار در نشست خبری امروز (۱۹ آبان) با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر ۱۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از دو محل زلزله و اشتغال روستایی و عشایری برای کرمانشاه در نظر گرفته شده،  گفت: از این میزان ۱۹۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این تسهیلات در قالب ۵۶۷۹ فقره پرداخت شده و به احیا اشتغال و یا اشتغالزایی جدید برای ۶۰۴۵ نفر منجر شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه سهم تسهیلات بخش زلزله را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۹۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۴۵۳۷ فقره و با اشتغالزایی ۴۶۵۲ نفر جذب شده است از این تسهیلات پرداختی ۴۷ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۴۸۴ نفر در ثلاث باباجانی بوده است.

به گفته خاکسار، در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز سهم استان کرمانشاه ۷۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن در قالب ۶۵۰ فقره و با اشتغالزایی ۹۷۴ نفر پرداخت شده است.

خاکسار افزود: کرمانشاه رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دارد ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای نهاد‌های حمایتی داریم که تاکنون ۲۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده و فقط بخشی از تسهیلات کمیته امداد باقی مانده و  بیشترین تسهیلات پرداختی را مربوط به حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و صنعت و معدن است.

او همچنین از راه‌اندازی ۸۶ صندوق خرد محلی در روستا‌های استان هم یاد و اعتبار تزریق شده به این صندوق‌ها طی دو سال اخیر را ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به امهال تسهیلات زلزله زدگان طی دو سال اخیر داشت و ادامه داد: ۶۹۰۷ فقره تسهیلات را به ارز بیش از ۵۴ میلیارد تومان امهال کردیم و با پایان موعد امهال نیز سعی می‌کنیم با کمترین فشار اقساط را دریافت کنیم.

انتهای  پیام/ز


راه‌اندازی ۸۶ صندوق خرد محلی در روستا‌های استان کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه