Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: دستور اختصاص ۵ یونیت دندانپزشکی به مرکز جامع خدمات سلامت حسن آباد را صادر کردم که در چند نوبت تامین می‌شود، اما به زودی دو یونیت تامین می‌شود.

او با اشاره به درخواست تجهیزات و تامین نیروی متخصص در مرکز جامع خدمات سلامت صدراباد اشکذر، افزود: دستور تامین یک دستگاه آمبولانس را صادر و هم چنین با حضور متخصص لازم، یک روز در هفته موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی با اشاره به کمبود تجهیزات بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه، تصریح کرد: امروز دستور خرید آن را صادر کردم و به محض آماده سازی زیرساخت، حداکثر تا دو هفته آینده آن را نصب می‌کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های کمرشکن از جیب بیمار به خصوص در هزینه‌های بستری، توسعه زیرساخت‌ها به خصوص در نقاط کمتر برخوردار، توجه ویژه به بیماران صعب العلاج و بیماران خاص، تهیه دارو و مایحتاج مردم برای دارو‌های اساسی، ماندگاری طبیب و کادر پزشکی و پیراپزشکی در نقاط دور افتاده کشور از دستاورد‌های مهم این طرح بودند که امروز در استمرار آن طرح، شاهد توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه هستیم.

انتهای پیام/ی

صحبت های وزیر بهداشت در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین