Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه بیستم تیر امسال دختر جوانی به نام پریسا به پلیس آگاهی رفت و از هم دانشگاهی سابقش که وی را آزار داده بود، شکایت کرد .

پریسا گفت: من دکتر داروساز هستم و به تازگی درسم را تمام کرده ام .چند روز قبل یکی از هم دانشگاهی های سابقم به نام امیر با من تماس گرفت و گفت که یک مهمانی دوستانه ترتیب داده است. او مرا برای شرکت در مهمانی به خانه شان در زیباشهر دعوت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چون امیر را می شناختم و می دانستم او هم دکتر داروساز است دعوتش را پذیرفتم و به خانه آن ها رفتم. امیر و دو نفر از دوستانش در خانه تنها بودند . او به من گفت دیگر دوستان مشترکمان تا دقایقی دیگر به خانه شان می آیند . می خواستم از خانه آن ها خارج شوم تا بعد از حضور دیگر مهمانان به آن جا برگردم اما امیر مانع شد. او که حال طبیعی نداشت ناگهان به سمت من حمله کرد و می خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم . به همین دلیل به شدت کتکم زد و سپس آزارم داد.

پریسا با گریه ادامه داد: یکی دیگر از دوستانش نیز که در خانه حضور داشت من را آزار داد اما دوست دیگرشان فقط شاهد ماجرا بود .

این دختر گفت : آخرشب بود که آن ها مرا تهدید به مرگ کردند و از من خواستند تا در این باره به کسی حرفی نزنم .سپس مرا رها کردند تا به خانه مان برگردم.

تایید پزشکی

با شکایت خانم دکتر جوان ،وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان در گزارشی اعلام کردند این دختر تحت آزار قرار گرفته است. با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، امیر ردیابی و بازداشت شد .

در دادگاه

آقای دکتر دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه پریسا روبه روی قضات ایستاد .این دختر ۲۷ ساله گفت : من نخبه داروسازی هستم و در یک سازمان دولتی کار می کنم اما این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است و باعث شده تا خانه نشین شوم. من در این مدت این ماجرا را از خانواده ام پنهان نگه داشتم و از ترس آبرویم نمی توانم حقیقت را به آن ها بگویم. من فرزند دوم خانواده هستم و خواهر و برادر دیگرم از این که می بینند به شدت به افسردگی مبتلا شده ام متعجب هستند .

وی ادامه داد: امیر و دوست وی بی رحمانه مقابل چشمان دوست دیگرشان مرا آزار دادند و شکنجه کردند. به همین دلیل برای آن ها تقاضای مجازات دارم.

سپس امیر که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ویژه ایستاد.این دکتر داروساز اتهامش را نپذیرفت و گفت: من پریسا را نمی شناسم و نمی دانم چه کسی او را آزار داده است .او دروغ می گوید به خانه ما آمده و تحت شکنجه قرار گرفته است .

با پایان دفاعیات این متهم، قضات دستور بازداشت دوست امیر را که متهم دیگر پرونده است صادر کردند.

قرار شد با دستگیری دومین متهم پرونده و تحقیق از وی،قضات درباره این پرونده حکم صادر کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داروساز خانم دکتر آزار پرونده دکترداروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!