Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، موبایل های Mi CC۹ و Mi Note ۱۰ هفته گذشته با سیستم ۵ دوربینی ( ۴ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی) عرضه شدند.

اما در هر دو موبایل ۶ حسگر وجود داشت. اکنون  به نظر می رسد شیائومی قصد دارد  موبایلی با ۵ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی بسازد.  به تازگی یک حق امتیاز اختراع جدید این شرکت منتشر شده که به چنین دستگاهی مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توضیحات این حق امتیاز،  شیائومی قصد دارد یک موبایل تاشو با ۵ دوربین پاپ آپ بسازد. نمایشگر این دستگاه به سمت خارج تا می شود و با توجه به نحوه نگه داشتن آن در دست،  دوربین های پاپ آپ می توانند عملکرد دوربین های پشتی یا سلفی را انجام دهند.

هنگامیکه دستگاه کاملا باز است، دوربین ها در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار دارند. این قسمت موبایل ضخامت بیشتری دارد و در آن باتری و اجزای دیگر نیز قرار گرفته اند.

البته باید اشاره کرد ثبت حق امتیاز چنین دستگاهی به معنای آن نیست که دستگاه واقعا ساخته می شود. شیائومی هنوز موبایل تاشو خود را به بازار عرضه نکرده اما ویدئوهایی از نمونه اولیه آن وجود دارد.  این شرکت در ماه سپتامبر از  Mi MIX Alpha رونمایی کرد که موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر است که دور بدنه دستگاه می پیچد. 

این شرکت اعلام کرده در آینده نزدیک تعداد محدودی از این موبایل را برای فروش عرضه می کند.

کد خبر 4768684 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: چین نوآوری موبایل نمایشگر دوربین نوآوری فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی ربات امنیت اطلاعات موبایل فناوری فضایی گوگل تولید خودروی برقی صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»