Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رحمانی فضلی در دومین روز از سفر به استان کردستان و پس از بازدید از مرز و پایانه مرزی باشماق اظهار داشت: امروز توفیق شد بازدید هوایی و زمینی از مناطق مرزی استان کردستان داشته باشیم.

 وزیر کشور درخصوص دلایل حضور و بازدید از مناطق مرزی گفت: در جلسه اقتصادی که دیروز داشتیم تجار و افرادی که در این مرز فعال هستند، داشتیم؛ برخی موضوعات و مسائل را مطرح کردند که نیاز دیدم سفرم را به تاخیر بیندازم و حضوری از این مرز بازدید کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا، موضوعات مطرح شده در جلسه وارد تشخیص داده شد و برخی مشکلات وجود دارد که اگر بتوانیم این مشکلات را حل کنیم شرایط تجارت تسهیل می شود؛ از این میان، برخی موارد درحد تصمیم گیری در محل قابل رفع است که تصمیم لازم اتخاذ و ابلاغ شد و البته برخی نیز منوط به تصمیمات کلان است.

وزیر کشور تصریح کرد: عزیزانی که در این منطقه زحمت می کشند و تلاش می کنند، باید بتوانند از مرز با سهولت و راحتی تمام استفاده کنند. تمام درخواست مردم نیز این بود که امکانات و زیرساختها و خدمات بیشتری ارائه شود تا ارز بیشتری برای کشور حاصل شود.

46

کد خبر 1319798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران دونالد ترامپ باشگاه استقلال استان یزد باشگاه پرسپولیس قوه قضاییه فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند