Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» هفته دوم اکران خود را نیز با شکست پشت سر گذاشت تا ششمین فیلم از این مجموعه سینمایی علمی - تخیلی، از ۵۳ بازار بین المللی تنها ۲۹.۹ میلیون دلار فروش کند.

اخبار فرهنگ و هنر - با اینکه این فیلم در حال نزدیک شدن به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری است (میزان فروش بلیت اعلامی این فیلم تا کنون ۱۹۹ میلیون دلار است)، اما هنوز هم یک شکست بزرگ برای کمپانی‌های پارامونت، اسکایدنس، دیزنی و دیگر کمپانی‌هایی که در تامین بودجه این فیلم نقش داشته اند؛ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان گیشه فروش اعلام کرده اند که این فیلم باید ۴۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا به اصطلاح به نقطه سر به سر برسد و درآمد و هزینه آن برابر شود؛ اما به گفته آن‌ها این اتفاق نخواهد افتاد و ضرری ۱۰۰ میلیون دلاری گریبانگیر کمپانی‌های بزرگ هالیوود می‌شود.

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» در ۹۹ درصد از گیشه‌های بین المللی اکران می‌شود. دیزنی این فیلم را به صورت بین المللی، به غیر از چین اکران می‌کند و پارامونت نیز انتشار این فیلم در گیشه داخلی را بر عهده دارد. این فیلم در این هفته در ژاپن و تایوان نمایش داده شد و به ترتیب ۶ و ۱.۴ میلیون دلار فروش کرد. در گیشه چین نیز طی ۱۰ روز تنها ۴۵ میلیون دلار فروخته است.

در سمت دیگر باکس آفیس، فیلم سینمایی «جوکر» ۲۰ میلیون دلار دیگر درآمد داشت تا از گیشه‌های بین المللی ۶۷۱ میلیون دلار فروخته باشد. این فیلم با بازی واکین فینیکس فروش جهانی خود را به ۹۸۴ میلیون دلار رسانده و طبق پیش بینی ها هفته آینده به جمع میلیاردی‌ها خواهد پیوست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای هالیوود جوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم

داوید دخیا که در آغاز فصل از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون باشگاه به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید