Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@12:34:02 GMT

آکسفورد مدیر مک‌دونالد را نگه می‌دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۱۴۸

آکسفورد مدیر مک‌دونالد را نگه می‌دارد

هفته پیش خبر رسید که شرکت مک دونالد، "استیو ایستربروک" مدیرعامل این شرکت را به دلیل داشتن رابطه با یکی از کارمندانش اخراج کرده است.

علت این اخراج نقض مقررات شرکت و ضعف قدرت تصمیم‌گیری وی بود. پس از برملا شدن رابطه وی با یکی از کارمندانش، ایستربروک در یک ایمیل به تمام کارمندانش درباره رابطه خود توضیح داد و اعلام کرد که این کار اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این تفاسیر قرار نیست که ایستربروک موقعیت خود در دانشگاه آکسفورد را از دست دهد.

"استیو ایستربروک" یکی از مدیران عامل و چهره‌های تجاری است که در یک مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد فعالیت می‌کند. فعالیت این مرکز در حوزه کشف فرهنگ شرکتی و سازمانی است.

پس از خبر رسوایی مدیرعامل سابق مک‌دونالد، سهم این شرکت در مرکز دانشگاه آکسفورد سه درصد کاهش پیدا کرد و حدود چهار میلیارد دلار از سرمایه آن کاسته شد.

هنوز هویت، سن یا مقام زنی که با ایستربروک در ارتباط بوده مشخص نشده است.

" استیو ایستربروک" که از همسرش جدا شده از سال۱۹۹۳ میلادی به عنوان یکی از مدیران مک‌دونالد در لندن فعالیت می‌کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آکسفورد مک دونالد مدیر مک دونالد لندن دانشگاه آکسفورد تکنولوژی علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز