Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع با تاکید بر ضرورت تزریق نقدینگی به صنایع افزود: شورای خبرگان صنعت رویکرد جدیدی است که با بهره مندی از نظر صاحب نظران عرصه صنعت به تبیین سیاست‌های راهبردی اقتصاد صنعتی با هدف بهبود فضای کسب و کار ورفع چالش‌های پیش روی صنعت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در این شورا با مشارکت خبرگان صنعت به تولید محتوا‌های کاربردی خواهیم پرداخت، تصریح کرد: در سال‌های گذشته محتوا‌های زیادی ارائه و منتشر شده است، اما آنچه که کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد، ساماندهی محتوا‌ها در مسیر توسعه اقتصادی است.

سرپرست معاونت امور صنایع با تبیین مهمترین موضوعات حوزه صنعتی کشور، به ضررورت تامین سرمایه مورد نیاز بخش صنعت اشاره کرد و گفت: براساس نیازسنجی‌های انجام شده، بخش صنعت به ۳۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش برای حفظ وضع موجود نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت صادرات کالا‌های نیاز داخل برای تنظیم بازار

او افزایش هم افزایی بین دستگاه‌ها و بهره مندی از پتانسیل‌های موجود در تشکل‌ها و انجمن‌ها را در بهبود وضعیت تولید موثر برشمرد و افزود: ارایه پیشنهادات برای بر طرف کردن موارد اختلافی صنعت با سایر حوزه‌ها به عنوان یکی از محور‌های اصلی این شورا خواهد بود.

سرپرست معاونت امور صنایع همچنین با اشاره به برگزاری مستمر این شورا به صورت ماهانه، از تشکیل دبیرخانه شورای خبرگان صنعت در معاونت امور صنایع خبردادوگفت: برحسب موضوعات مختلف جلسات فوق العاده نیز برگزار خواهد.

در این نشست صاحبنظران عرصه صنعت به تشریح دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی صنعت پرداخته و مقررشد نکات راهبردی در جلسه آتی مطرح و مورد بحث وبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ضرورت تزریق نقدینگی در صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پمپ هیدرولیک
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد