Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر گفت: ساخت دانشکده کشاورزی مشگین شهر از سال ۹۲ متوقف شده و مشکل آن مربوط به سازمان برنامه و بودجه و اداره راه و شهرسازی است.

جواد پناه زاده، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به مشکلات دانشکده کشاورزی مشگین شهر اشاره کرد و گفت: این دانشکده به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی است و به همین دلیل دانشجویان آن از طریق آزمون سراسری و با عنوان دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی وارد آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پناه زاده بیان کرد: زمانی که امتیاز این دانشکده را به مشگین شهر واگذار کردند، مکانی برای ساخت دانشکده درنظر گرفته شد و ساخت آن تا سال ۹۲ ادامه داشت، اما از آن زمان به بعد ساخت این دانشکده به صورت راکد مانده است.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر ادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، به ما گفته شد که مشکل تکمیل این ساختمان مربوط به سند نداشتن آن است.

وی توضیح داد: اداره کل راه و شهرسازی مشگین شهر اعلام کرده که تا وقتی ساختمان دانشکده تکمیل نشود، اجازه صدور سند نمی‌دهند و از طرف دیگر، سازمان برنامه و بودجه که قرار است بودجه تکمیل ساختمان را تأمین کند، صرفا با سند داشتن بنا حاضر به تأمین بودجه است.

پناه زاده بیان کرد: از امتیاز حامل‌های انرژی این ساختمان هم تا کنون برق و تلفن آن تأمین شده و امتیاز انشعاب آب و گاز ساختمان هنوز تهیه نشده است.

وی به پیگیری‌های دانشجویان از مسئولان شهرستان و دانشگاه در این خصوص اشاره کرد و گفت: برای پیگیری این موضوع ابتدا در ۱۴ مهر نامه‌ای به برخی مسئولان مرتبط با مساله دانشکده و همچنین امام جمعه مشگین شهر ارسال کردیم و از آنان خواستیم در جلسه‌ای در محل فعلی دانشکده کشاورزی مشگین شهر حضور پیدا کنند تا راه حلی برای مشکل ساختمان اصلی دانشکده پیدا شود.   بیشتر بخوانید: فراموشی وعده‌ها در دانشکده کشاورزی مشگین شهر / دانشکده مشترک با مدرسه متوسطه اول مشکلات بسیار دارد دبیر قرارگاه احمدی روشن دانشگاه مشگین شهر مسئولان را به حل مشکلات دانشگاه دعوت کرد دعوت قرارگاه احمدی روشن مشگین‌شهر از مسئولان شهری برای حضور در دانشگاه / مشکلات دانشکده کشاورزی را رفع کنید
پناه زاده گفت: امام جمعه مشگین شهر، در همان زمان پاسخ ما را دادند و گفتند که به دلیل حضور در سفر اربعین، امکان حضور در این جلسه را ندارند، بقیه دعوت شدگان هم هیچ پاسخی به ما ندادند.

وی ادامه داد: دعوت نامه دوم در ۸ آبان ارسال شد و در ۱۴ آبان هم جلسه‌ای با حضور مدیر راه و شهرسازی مشگین شهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، امام جمعه، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشکده برگزار شد و بنا شد جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل شود و بودجه لازم مقداری از طریق دانشگاه محقق اردبیلی و مقداری هم از طریق مسئولان شهری و شهرستانی تأمین شود تا پس از تکمیل ساختمان و صدور سند، بودجه از سازمان برنامه و بودجه تأمین شده و به نهاد‌های مربوطه پرداخت شود.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر با اشاره به اینکه گفته شده تکمیل این ساختمان حدود پنج میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، بیان کرد: بخشی از مصالحی که از سال ۹۲ در این ساختمان بدون نگهبان رها شده، به سرقت رفته و بخشی از ساختمان نیمه کاره نیز احتمال دارد به مرور زمان دچار فرسایش شود؛ بنابراین هرچه زمان بیشتری از نیمه کاره ماندن آن بگذرد، هزینه ساخت آن بیشتر می‌شود و خسارت بیشتری وارد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده مشگین شهر دانشگاه محقق اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب