Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله در سالگرد روز شهید در لبنان آغاز شد.

سید حسن نصرالله در آغاز سخنان خود گفت: ما این روز را به مناسبت عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر در سال ۱۹۸۸ گرامی می‌داریم که در آن بیش از ۱۰۰ افسر و سرباز اسرائیلی در شهر صور کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات احمد قصیر، بزرگترین عملیات تا امروز در نبرد با دشمن صهیونیستی و مهمترین عملیات در تاریخ مقاومت در برابر اشغالگران بوده است.

وی افزود: مهمترین ویژگی شهدای امروز آن است که اهل ایمان و باور هستند. شهدا در راه خدا و برای دفاع از مقدسات و مظلومان، جنگیدند.

نصرالله در ادامه گفت: دونالد ترامپ با ارتش آمریکا مانند یک ارتش مزدور برخورد می‌کند و به همین دلیل آنها تصور می‌کنند همه مانند خودشان هستند.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد