Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در آیین افتتاح فاز نخست پروژه آهن اسفنجی بافت گفت: هریک از طرح هایی که افتتاح می شود یک ضربه به بدخواهان نظام چه در خارج یا داخل کشور می‌زند؛ شعار ما را به جایی نمی‌رساند اساس کار، عمل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حسن روحانی در ادامه سفر خود به استان کرمان، ظهر امروز در آیین افتتاح فاز نخست پروژه آهن اسفنجی بافت گفت: این پروژه به عنوان کامل‌ترین واحد تولید آهن اسفنجی با فناوری ایرانی بهینه‌سازی فرآیند تولید فولاد تحت عنوان«پِرِد»‌ اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هریک از طرح هایی که افتتاح می شود یک ضربه به بدخواهان نظام چه در داخل و یا خارج از کشور می زند، شعار ما را به جایی نمی رساند اساس کار، عمل است.

رییس جمهور بیان داشت: در چند سال گذشته در زمینه فولاد، رتبه ۱۳ جهان بودیم و اکنون در رتبه ۱۰هستیم، امروز فرانسه و ایتالیا را پشت سر گذاشته ایم و این یعنی تحریم را پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: در شرایطی این کارها انجام می‌شود که در تحریم هستیم، ملت ایران تحریم‌ناپذیر بوده و اگر از جایی ما را تحریم کنند از جایی دیگر مسیر خود را ادامه می‌دهیم.

روحانی افتتاح چنین پروژه هایی را مایه دلگرمی مردم دانست و ادامه داد: ایستادگی، مقاومت، صبر و تلاش خوب است اما در کنار آن تعامل با دنیا نیاز است و ما اهل قهر با دنیا نیستیم.

وی بیان داشت: دشمن می خواهد ما منزوی شویم اما ما سر هر میزی که منافع ملی در میان باشد می نشینیم و با اختخار هم خواهیم نشست.

رییس جمهور با اشاره به این که در سایه برجام بخش‌های مهم کارخانجاتی که امروز افتتاح می‌شود، بیان داشت: با برجام راه باز شد و این نشان از قدرت دیپلماسی ما دارد که برایمان مایه افتخار است.

وی بیان داشت: ما خطوط قرمزی داریم، حقوق ما محفوظ بماند و در مسیری که حرکت می کنیم عزت ملی باید محفوظ بماند و اینکه بنشینیم و برای منافع ملی در چارچوب عزت ملی حرف بزنیم، چیزی است که خداوند به ما امر کرده است.

روحانی افزود: پیامبر با کفار پیمان می بست و وقتی کفار پیمان را می‌شکستند دوباره با آنها پیمان می‌بست، کسی که پیمان می‌شکند ضرر می‌کند نه کسی که پای پیمان می‌ایستد.

در حال تکمیل

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز