Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:46:08 GMT

حتی هوشیاری کلیدساز هم از سرقت جلوگیری نکرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۵۰۱

حتی هوشیاری کلیدساز هم از سرقت جلوگیری نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: در چهاردهم مهر ماه امسال خانمی به کلانتری ۱۶۴ قائم مراجعه و اعلام کرد: از منزلش در منطقه دارآباد سرقت شده است که به علت بررسی تخصصی پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه یکم در اظهارات خود گفت: سارق یا سارقان پس از تخریب درب منزل وی، تعدادی اموال از قبیل: طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه یکم عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت: در زمانی که شاکی در منزل حضور نداشت سارق به همراه یک کلید ساز به درب منزل مراجعه است ولی با تخریب درب منزل وارد ساختمان شده است.

دست خال با اشاره به شناسایی کلید ساز و دعوت وی به پلیس آگاهی، عنوان کرد: فرد کلید ساز اظهار داشت فردی ناشناس با من تماس گرفت تا برای بازنمودن درب منزل به نشانی اعلامی از سوی وی مراجعه کنم. پس از حضور در نشانی مذکور به ایشان اعلام کردم یکی از همسایگان را برای احراز هویت خویش صدا کند که سارق از این امر طفره رفت و در نهایت من نیز از باز کردن در منزل امتناع کردم و موضوع را کنسل کرده و بابت کنسلی مبلغ ۲۰ هزار تومان اجرت دریافت کردم.

رئیس پایگاه یکم عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، چهره سارق شناسایی شد و مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت می باشد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارق با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی از همان محل کشف شد.

وی عنوان کرد: سارق که تعدادی از اموال سرقتی را به ۲ تن از مالخران در محدوده شمال تهران فروخته بود، هر ۲ مالخر شناسایی و دستگیر شدند و بخشی از طلاجات شاکی و لپ تاپ و هارد اکسترنال از مغازه های آنان کشف شد.

وی افزود: هر ۲ مالخر و سارق منزل با دستور بازپرس شعبه ۱۰دادسرای ناحیه ۱ روانه زندان شدند.

در پایان رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد با مقادیر بالا و جواهرات در منزل خودداری کنید و محل مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مانند نصب سیستم دوربین مداربسته با کیفیت بالا مجهز کنید.

کد خبر 4769564 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت از منزل پلیس آگاهی شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی محسن هاشمی یوم الله 13 آبان بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگیری سارق سازمان تامین اجتماعی آلودگی هوا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد