Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم رئیس قوه قضائیه، ناصر غلامی به عنوان رئیس جدید دادگستری و فاخر باوی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با حکم رئیس قوه قضائیه امروز (دوشنبه 20 آبان) طی آئینی رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر با حضور معاون قضایی دادگستری استان خوزستان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آئین از خدمات نعمت الله روشن روان رئیس جدید دادگستری و حمید مرانی پور دادستان جدید عمومی و انقلاب آبادان که پیش‌تر به ترتیب رئیس دادگستری و دادستان خرمشهر بودند، تقدیر و ناصر غلامی و باوی از امروز عهده دار این مسئولیت ها شدند.

 

«نعمت الله روشن روان» نیز در این آئین گزارشی از عملکرد ۶ ساله خود در تصدی ریاست دادگستری خرمشهر ارائه داد و اظهار کرد: در آغاز فعالیت خود به عنوان رئیس دادگستری شهرستان خرمشهر موجودی محاکم این شهر یک هزار و ۵۲۰ پرونده بود که این تعداد اکنون به ۸۲۰ پرونده رسیده است.

 

رئیس پیشین دادگستری خرمشهر افزود: واحد اجرای احکام مدنی در سال ۹۲ نیز ۴۳۴ پرونده بوده که اکنون ۵۶ فقره هستند.

 

وی مرمت و تجهیز ساختمان دادگستری خرمشهر و راه اندازی مهمانسرا در محل دادگستری قدیم این شهر را از دیگر اقدامات خود در مدت تصدی ریاست دادگستری خرمشهر عنوان کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت رفسنجان استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل مسجد دادگستری خرمشهر منطقه آزاد اروند قوه قضائیه انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند