Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مرانی پور عصر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان خرمشهر اظهار کرد: با همت تمامی اعضای شورای تأمین شهرستان خرمشهر، در یک‌سال اخیر در حوزه امنیت مشکل امنیتی که این شهرستان را تحت شعاع خود قرار دهد، وجود نداشته و امنیت نصبی و مطلوبی در شهر حاکم بوده است.

دادستان پیشین خرمشهر، بیشترین جرائم گزارش شده در این شهر را مربوط به سرقت های خرد اعلام کرد و گفت: ۹۰ درصد جرائم در خرمشهر را سرقت های خرد و ساده که بیشتر سرقت سیم های برق بوده است، تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت  ۱۱۶ فقره پرونده برای سرقت کابل های برق در خرمشهر تشکیل شده که از این تعداد ۱۰۴ فقره باقی مانده و ۱۲ فقره در مراحل تحقیق و دادرسی است.

مرانی پور در ادامه با اشاره به دامنه زدن به بحث سرقت از اتباع عراقی در این یک سال اخیر، شمار پرونده سرقت از اتباع عراقی را چهار فقره اعلام کرد و گفت: ظرف یکسال گذشته تنها چهار فقره پرونده سرقت از اتباع عراقی تشکیل شده است که پس از طی مراحل قانونی و کشف مجرم مال این افراد نیز به آنها بازگردانده شد.

دادستان پیشین خرمشهر از ثبت ۳۰ فقره سرقت مسلحانه در این شهر نیز خبر داد و افزود: به همت نیروهای امنیتی و انتظامی ۲۵ فقره از ۳۰ فقره سرقت مسلحانه نیز کشف شدند.

مرانی پور به اقدامات امنیتی در حوزه نگهداری سلاح و تیراندازی هم اشاره و اظهار کرد: در یکساله اخیر ۵۹ فقره در حوزه نگهداری سلاح و تیراندازی تشکیل شد و سلاح های مورد نظر نیز کشف و ضبط شدند.

وی در ادامه به کشفیات قاچاق کالا و ارز در خرمشهر هم پرداخت و گفت: ۳۶ فقره قاچاق کالا در خرمشهر تشکیل که ۳۰ فقره آن تعیین تکلیف شده و ۶ فقره دیگر در حال تکمیل تحقیقات است.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری گروهک های خرابکارانه در خرمشهر خبر داد و افزود: سربازان گمنام حضرت امام زمان با مدیریت این گروهک ها را شناسایی و دستگیر کردند.

دادستان پیشین خرمشهر همچنین از تشکیل ۵۳۸ فقره پرونده در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره و از تکمیل ۵۰۳ فقره و قرار گرفتن آنها در مرحله صدور احکام خبر داد.

بنا به گفته دادستان پیشین خرمشهر شمار محکومان به حبس در  خرمشهر  ۳۷۸ نفر است که این تعداد مراحل اجرای حکم خود را در زندان های آبادان، اهواز، مرکزی و سپیدار سپری می کنند.

وی همچنین این نکته را یادآور شد که این تعداد زندانی همگی خرمشهری نیستند بلکه از شهرستان های دیگر به خرمشهر آمده و مرتکب جرم شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مرائی پور ۲۳ آبان سال ۹۷ به عنوان دادستان خرمشهر معرفی شده بود که روز گذشته طی آیینی برای همین سمت در شهر آبادان معارفه شد.

کد خبر 4769508

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر دادگستری خوزستان پرونده قضایی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟