Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:51:58 GMT

مرگ ۲ جوشکار بر اثر انفجار مخزن بنزین کامیون

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۰۴۲

سرپرست ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدیار گفت: بر اثر انفجار مخزن بنزین کامیون در این شهر، ۲ جوشکار جان خود را از دست دادند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ ذکریا تنزیلی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این ۲ جوشکار در حال کار بر روی مخزن ۳۲ هزار لیتری بنزین بودند که بی‌احتیاطی آنان موجب بروز حادثه مرگبار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: علاوه بر آنان پنج نفر از جمله راننده کامیون نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: بسیاری از کارفرمایان و جوشکاران گمان می‌کنند که با شست‌و شوی ساده، این تانکر‌ها از هرگونه بخار و عوامل اشتعال‌زا تهی می‌شود در حالی که رفع آلودگی تانکر‌های سوخت مستلزم بهره‌گیری از تکنولوژی و رعایت نکات ایمنی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن آتش نشانی و خدمات ایمنی انفجار مخزن بنزین جوشکار مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شیر خوردن و شیطنت بچه گرازها در دامان طبیعت ایران (فیلم) ترس شدید شیر نر از کروکودیل (فیلم) محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز