Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم گفت:‌ با توجه به جمعیت استان قم اصلا وضعیت مناسبی در ورزش همگانی نداریم و تنها ۲۰ درصد از جمعیت قم در حال حاضر ورزش می‌کنند که آمار بسیار پایینی است.

اسماعیل زند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان قم در حد توان خود اقدامات لازم را انجام داده است و از ابتدای سال هر دو روز حداقل یک رویداد همگانی مثل پیاده‌روی یا برگزاری جشنواره‌های ورزش همگانی را در استان قم داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: مهم ترین رویدادهای صورت گرفته ورزش‌های همگانی استان در چند ماه اخیر برگزاری مرحله اول لیگ آمادگی جسمانی و برگزاری همایش ورزش در طبیعت بوده است.

وی افزود: در استان ۳ ایستگاه پیاده روی دائمی راه اندازی شده که هفته‌ای ۳ جلسه پیاده‌روی در هر کدام از آن‌ها انجام می‌شود.

زند با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو هیات ورزش‌های همگانی استان تصریح کرد: برای هفته‌های آینده برگزاری مسابقات کراس فیت و همچنین مرحله اول لیگ آمادگی جسمانی بانوان را در برنامه داریم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان قم با اشاره به رشد دوبرابری تعداد پایگاه‌های ورزشی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در استان قم ۴۰ پایگاه ورزش همگانی داریم که ۲۰ پایگاه برای بانوان و ۲۰ پایگاه برای آقایان است درصورتی که تعداد این ایستگاه‌ها باید به عدد ۳۰۰ برسد، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۰ ایستگاه آمادگی جسمانی دیگر در استان قم راه اندازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش همگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند