Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه ۶۰ شرکت استارت‌آپی و اینترنتی از سراسر کشور در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی حضور یافتند گفت: دستگاه‌های اجرائی استان مرکزی موظف به حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی هستند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه الکامپ در طول سال‌های اخیر در استان مرکزی و شهر اراک اتفاق بسیار مطلوبی برای گسترش بازار و مارکتینگ برندهای مجازی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جوانان و شرکت‌های استارت‌آپی که در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند تقدیر می‌کنیم زیرا این مجموعه‌ها با استفاده از ظرفیت و استعداد موجود موفق شده‌اند جایگاه بسیار مطلوبی را هم در استان و هم در سطح کشور به دست آورند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی با حضور 60 شرکت استارت‌آپی و اینترنتی از استان‌ تهران و سایر استان‌های بزرگ کشور تشکیل شده است که البته باید بگوییم بیشترین میزان اشغال غرفه‌ها در اختیار جوانان بومی شهر اراک و استان مرکزی قرار دارد.

آقازاده ادامه داد: علی‌رغم اینکه فضای اقتصادی کشور تحت تاثیر تحریم‌ها واقع شده اما وضعیت برگزاری نمایشگاه امسال در مقیاس با نمایشگاه سال گذشته در جایگاه مطلوب‌تری قرار دارد، حتی اگر نمایشگاه الکامپ رشد نیافته اما شرکت‌های استارت‌آپی موجود در این فضا از رشد بسیار خوبی سخن به میدان آورده بودند.

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ تبریز با محوریت کسب و کارچهارمین نمایشگاه الکامپ در خوزستان آغاز به‌کار کردیازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران برگزار می‌شود

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرائی استان مرکزی موظفند که حمایت از این شرکت‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند زیرا این شرکت‌ها توانایی ایجاد بازار و اشتغال پایدار را دارند، همچنین ممکن است در این مسیر با معضلاتی اعم از حضور افراد سودجو و کلاهبردار نیز مواجه شویم که در این زمینه نیز استان مرکزی آمادگی دارد با افراد متخلف برخورد قاطع داشته باشد و گزارش این برخوردها به مردم نیز ارائه شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نمایشگاه الکامپ زمینه بسیار مطلوبی برای حضور شرکت‌های فعال در این رسته است که البته مردم نیز باید از این نمایشگاه کمال استفاده را داشته باشند و به چشم ببینند که چه امکانات مطلوبی در این حوزه فراهم شده است، بطور مثال در حوزه مدیریت شهری و سایر حوزه‌ها عموم مردم می‌توانند با استفاده از یک تلفن همراه علاوه بر دریافت خدمات به ایجاد اشتغال نیز بپردازند.

آقازاده بیان کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه‌ها بتواند در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به عموم مردم موثر واقع شود که این روند در میزان کاهش ترافیک و خروج بی‌مورد عموم مردم از منزل کمک می‌کند.

انتهای پیام/125/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی