Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:53:17 GMT

مهدی قدمی، اصلی‌ترین گزینه جانشینی داورزنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۵۹۱

مهدی قدمی، اصلی‌ترین گزینه جانشینی داورزنی

مهدی قدمی معاون سابق سازمان تربیت بدنی اصلی‌ترین گزینه جانشینی محمدرضا داورزنی در معاونت قهرمانی وزارت ورزش است. گزینه‌ای که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بزودی به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی این وزارتخانه معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی معاون پیشین قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به علت حضور در انتخابات فدراسیون والیبال روز دوشنبه از سمت خود در وزارت ورزش استعفا کرد، اکنون مهمترین بحث، انتخاب جایگزین داورزنی است و وزارت ورزش نیز از روزهای قبل در تکاپو است که هر چه سریع تر معاون جدید را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این میان اسامی و گزینه هایی زیادی مطرح شده  و حتی گفته می‌شود که خود داورزنی نیز علی رغبتی را به وزیر ورزش پیشنهاد کرده اما وزیر ورزش مذاکراتی را با نفرات مدنظرش داشته است.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و مهدی قدمی معاون سابق پشتیانی سازمان تربیت بدنی و نایب رییس اسبق کمیته ملی المپیک نیز گزینه‌ سرپرستی معاونت قهرمانی هستند.

بر اساس اطلاع ایسنا، تاکنون "قدمی" جدی‌ترین گزینه برای معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال فراوان طی روزهای آینده به عنوان جایگزین داورزنی معرفی خواهد شد.

قدمی اکنون با حکم رییس دفتر رییس جمهور و رییس نهاد ریاست جمهوری به عنوان معاون پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی مهدی قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش