Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آرای جدید کمیته وضعیت اعلام شد. تاریخ انتشار: 11:01 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۱۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت محمد حق شناس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پی شکایت رضا مغانلو از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت حمید نعمتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته شامل مابقی مبلغ قرارداد و پاداش صعود به لیگ برتر با کسر ۳ درصد حق عضویت و پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت امین طوفانزاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان و مبلغ ۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پی شکایت رحمان احمدی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت ۳ میلیارد بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمد نصرتی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته وضعیت دعوای خوهان را با توجه به مصالحه و سازش طرفین مردود اعلام کرد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان کمیته وضعیت استقلال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!