Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:39:18 GMT

خیلی‌ها پول خرید کفش زمستانی ندارند!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۴۶۳

خیلی‌ها پول خرید کفش زمستانی ندارند!

ایسنا/البرز رئیس اتحادیه کفش فروشان البرز گفت:  تعداد واحدهای فروش کفش در البرز نسبت به جمعیت استان زیاد است.

حسین اباذری در گفت و گو با ایسنا از افزایش قیمت کفش نسبت به  سال‌های گذشته خبر داد و گفت:  متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و نقدینگی کافی ندارند، همچنین اجناس هم نسبت به  سال‌های گذشته  افزایشی چهار برابری داشته است، از سوی دیگر حقوق  قشر کارمند و کارگر نسبت به تورم بالا نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه افزود: همین کمبود نقدینگی باعث شده اگر  مردم در گذشته سالی دو جفت کفش می‌خریدند  در حال حاضر  شاید دو سال یک جفت کفش بخرند.

 اباذری در خصوص قیمت کفش‌های زمستانی مانند پوتین و  چکمه گفت:  متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد قدرت اقتصادی خرید کفش‌های زمستانی را ندارند حتی اگر واحدهای صنفی آن را زیر  قیمت خرید  عرضه کنند.

وی افزود: حتی ما شاهد این مسئله هستیم که افراد در زمستان به جای استفاده از کفش مناسب فصل،  از کفش‌های تابستانه  مانند صندل استفاده می‌کنند که این نشان از  مشکلات اقتصادی دارد.

 وی در ادامه افزود:  مشکل دیگر در خصوص این  وجود واحدهای صنفی  زیاد نسبت به جمعیت کرج است  که باعث تداخل و موازی کاری‌های زیادی می‌شود  البته وجود دستفروش‌های بسیار هم  بی تاثیر نیست.

 اباذری در ادامه اظهار کرد: واحدهای  تولیدی  هم مشکلاتی  دارند و به جای اینکه  از  واحدهای تولیدی کوچک حمایت شود  فقط روز به روز به تعداد دست فروشان اضافه می‌شود.

 وی در پایان در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه گفت: مواد اولیه چون چرم، چسب و پارچه افزایش قیمت پیداکرده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟