Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:52:28 GMT

واکنش عجیب ارگان دولت به تیتریک دیروز وطن‌امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۶۹۸

ادعای این روزنامه در حالی است که در جریان مناظرات انتخاباتی ۹۶، آیت‌الله رییسی خطاب به روحانی گفته‌بود: نزدیکترین فرد به شما دارد فساد می‌کند؛ چرا برای پیگیری مقاومت می‌کنید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه «ایران» در واکنش به گزارش و تیتریک دیروز «وطن‌امروز» که علت حاشیه‌سازی‌های اخیر رییس دولت را برخوردهای دستگاه قضایی با برخی نزدیکان او عنوان کرده‌بود، نوشت: مواضع روحانی اگر واکنشی به این برخوردهای قضایی است، قاعدتاً باید قبل از رسیدگی به این پرونده‌ها می‌بود تا شاید تأثیری در روند دادگاه می‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعای این روزنامه در حالی است که در جریان مناظرات انتخاباتی ۹۶، آیت‌الله رییسی خطاب به روحانی گفته‌بود: نزدیکترین فرد به شما دارد فساد می‌کند؛ چرا برای پیگیری مقاومت می‌کنید؟

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمد حسین طاهری اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی در این باره توضیح داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 747424

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است