Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:29:29 GMT

گلفروشی آنلاین یا سفارش آنلاین گل

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۵۳۹

گلفروشی آنلاین یا سفارش آنلاین گل

گلفروشی آنلاین انگور با شعبه‌های فعال در سراسر کشور امکاناتی را برای هموطنان عزیز فراهم کرده تا در هر فاصله‌ای باشند بتوانند اقلام مورد نظر خود را برای هدیه، عرض تسلیت، ابراز همدردی، تبریک، سورپرایز و غیره تهیه کرده و حتی به آدرس مورد نظرشان ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام گلفروشی آنلاین انگور، این مجموعه پکیج‌های ویژه‌ای را برای مناسبت‌های خاصی چون تولد، افتتاحیه، مراسم عزاداری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. . آماده کرده‌ است.

در انگور چه خدماتی ارائه می‌شود؟

خرید گل در فرهنگ ما از قدمت بالایی برخوردار است و همواره در بیشتر مناسبت‌ها گل به عنوان تحفه‌ای زیبا و معطر تقدیم می‌شود.

به طور مثال در روز خواستگاری که یکی از خاطره انگیزترین و به یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر زوجی است معمولا از سبد گل‌های مجلل با ترکیب رنگ شاد و با شکوه استفاده می‌شود.  در این گونه مراسم‌ها از گل‌های ارکیده، لیلوم، اوریانتال، رز، انتریوم و... استفاده می‌شود.

در روز عقد و عروسی نیز به رسم یاد بود نزدیکان و آشنایان عروس و داماد برایشان تاج گل یا دسته گل و یا گلدان گل هدیه می‌برند تا تکمیل کننده بهترین روز زندگی‌شان باشند. دسته گل عروس نیز اهمیت بالایی دارد از این رو ما سعی کردیم به روزترین و جدیدترین نمونه‌های دسته گل عروس را برای شما عزیزان ارائه دهیم.  در مهم‌ترین روز زندگی‌تان نیازی به مراجعه حضوری و تلف کردن وقت ندارید کافیست تا طرح مورد نظرتان را به شماره‌های انگور در واتس‌آپ یا تلگرام ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن تهیه و تزئین شده و به دست شما در آدرس مورد نظرتان برسد.

شما همچنین می‌توانید برای تولد عزیزانتان ترکیبی از گل، هدیه یا عروسک، شکلات و کیک تولد را تقدیم کنید. همچنین برای روزهای خاصی چون شب یلدا می‌توانید از هنرنمایی هنرمندان انگور در ترکیب میوه آرایی با گل آرایی لذت ببرید.

در نظر داشته باشید برای مراسم عزاداری همراه با تاج گل می‌توانید متن مورد نظر خود را بصورت چاپ شده روی استند نصب کنید و در کنار آن نیز بنر تسلیت نیز چاپ کنید.

برخی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای ترفیع مقام و یا عرض ادب و احترام از استند گل استفاده می‌کنند و یا برای زیبایی محیط کار خود از گلدان‌ها و جام‌های بزرگ گل طبیعی و مصنوعی استفاده می‌کنند.

استفاده از جام گل یا گلدان‌های بزرگ در ورودی تالارها، هتل‌ها و اماکن عمومی نیز مرسوم است و به محیط آن جا صمیمیت و گرمی می‌بخشد. مشاهدات علمی نیز ثابت کرده که استفاده از گل و گیاه در محیط کار سبب افزایش خلاقیت و آرامش کارکنان و کاهش سطح استرس و اضطراب آن‌ها می‌شود.

چرا گلفروشی آنلاین انگور؟

تمام این خدمات و حتی بیشتر را فقط در انگور و از هنرمندان زبده و ماهر آن بخواهید. تیم انگور از میان گل‌های شاداب و با طراوت شاخه بریده و تازه دست چین شده بهترین و خاص‌ترین طرح‌های تزئین دسته گل، باکس گل، دسته گل عروس، تاج گل، سبد گل و... را برای هم میهنان عزیز ارائه می‌دهد و این بزرگ‌ترین افتخار ماست که در هر شرایطی و در غم و شادی در کنارتان باشیم و سهم هرچند کوچکی در خاطراتتان داشته باشیم.

خرید اینترنتی گل چه مزیتی دارد؟

سفارش آنلاین گل به شما این امکان را می‌دهد که در زمان و هزینه خود به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی کنید و همچنین امکان انتخاب از میان هزاران نمونه کار وجود دارد. تصور کنید در میان ترافیک و شلوغی‌های روزمره بدون نیاز به اینکه به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید از طریق رایانه و یا تلفن همراه خود طرح‌های مختلف و به‌روز را مشاهده کرده و انتخاب کنید. در نظر بگیرید حتی امکان مشاوره رایگان با مشاوران فروش جهت انتخاب بهترین طرح متناسب با بودجه شما نیز وجود دارد.

با گلفروشی آنلاین انگور فاصله‌ها را برای شما و عزیزانتان بی‌معنی ساختیم تا بتوانید در هر کجای این کره خاکی که هستید عزیزانتان را سورپرایز کرده و خوشحال‌شان کنید. بدون شک دیدن لبخند نزدیکان و عزیزانمان یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین لحظه‌هاست.

شرایط و ضوابط ارسال گل در انگور 

به منظور سهولت در حمل و نقل و امنیت سفارش شما محصولات با وسایل نقلیه مخصوص و با دقت بالا جابه‌جا می‌شوند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

نمونه سبد گل

باکس گل رز ارسال شده برای مشتری

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گل فروشی آنلاین فروشگاه اینترنتی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)

همشهری آنلاین نوشت: به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند.

در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.»

با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

تصویر جعلی ترانه علیدوستی در بیمارستان 

  تصویر اصلی الناز شاکردوست و مهران مدیری

  تصویر جعلی ترانه علیدوستی در بیمارستان 

 

تصویر اصلی الناز شاکردوست و امین حیایی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا