Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین محمّدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در راستای ارائه خدمات به مناطق زلزله زده، گفت: تمام توان خود را برای تامین امنیت و آرامش جسمی، روحی و روانی زلزله زدگان بکارگرفته ایم.

 وی با اشاره به خدمات شبانه روزی سپاه و بسیج در این مناطق از لحظه وقوع زلزله تاکنون، از استمرار روند امداد رسانی در منطقه خبر داد و افزود: تعداد افراد و تجهیزاتی که برای این منظور سازماندهی می شوند روز به روز در حال اضافه شدن است و امید است که در نزدیکترین زمان، کار امداد رسانی و آوار برداری به پایان رسیده و مرحله بازسازی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمّدی آوار برداری و خارج کردن مصدومین، اجساد متوفیان و احشام مدفون در زیر آوار، تدفین اجساد متوفیان در کمترین زمان ممکن و انجام هماهنگی های لازم جهت تدفین احشام تلف شده و دلجویی از خانواده های متوفیان و آسیب دیدگان، استقرار اکیپ های پزشکی بسیج و ارائه خدمات پزشکی رایگان و آماده باش بهداری ناحیه جهت ارائه خدمات به مصدومین و جمع آوری کمک های مردمی و تهیه پتو، چادر، مواد غذایی و آب آشامیدنی و سایر نیازمندی های اولیه زلزله زدگان از جمله خدمات سپاه عنوان کرد.

وی همچنین گفت: نیروهای سپاه بازگشایی معابر و مسیرهای تردد، خارج کردن اموال خسارت دیدگان از زیر آوار و انتقال به مکانی امن، صیانت از اموال مردم با هماهنگی ناجا و انجام هماهنگی لازم جهت نظارت ناجا نسبت به خروج اموال از روستا و کنترل ورود و خروج افراد همکاری داشته و روزانه ۳۰۰۰ پرس غذا در بین زلزله زدگان تهیه و توزیع کرده است.

  فرمانده سپاه میانه با ابراز خرسندی از پیشرفت کار امدادرسانی و آوار برداری، اظهار داشت: طی روزهای آینده، مرحله آوار برداری به پایان خواهد رسید و اکنون در حال انجام هماهنگی های لازم جهت اجرایی شده مرحله بعدی خدمات رسانی به زلزله زدگان و آغاز بازسازی منازل تخریب شده، هستیم.  

به گزارش ایرنا ساعت ۲ و ۱۷دقیقه بامداد جمعه (۱۷آبان ماه) زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

بر اثر وقوع این زمین لرزه ۵۸۴نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۶۶ نفر به علت ماندن زیر آوار و ۵۱۸ نفر به علت ترس و اضطراب (براساس گزارش اورژانس کشور)، بوده است، همچنین ۵ نفر در روسای ورنکش شهرستان میانه جان خود را از دست دادند و  ۲ نفر در بخش ترکمانچای در چادر شخصی که در حیاط خانه خود برپا کرده بودند، به علت گاز گرفتگی فوت شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه زلزله آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران در باره ضرورت اقتصاد دریاپایه در مازندران، افزود: برای مناطق ویژه اقتصادی این استان یک طرح جامع نیازمند هستیم و برای تحقق آن هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم پیشنهادهایی به هیات دولت ارایه شد و مازندران چون بیشترین سهم را در دریای خزر دارد و با وجود بنادر موجود و همچنین مواردی دیگر که در اقتصاد دریاپایه مطرح است با نخبگان استان جلسه ای برگزار و مقرر شد برای آن یک بسته کامل تهیه بشود، امید که با اجرایی شدن آن بهتر برای توسعه استان مازندران استفاده کنیم.

سه منطقه بندرامیرآباد بهشهر، چپکرود بابلسر و بندر نوشهر با تایید نهایی شورای نگهبان بعنوان مناطق آزاد تجاری مازندران معرفی شدند که می تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این استان را فراهم کند.

مناطق آزاد تجاری با بهره‌گیری از معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، حذف تشریفات دست و پاگیر ارزی و اداری، تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه بیش از پیش استان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

منطقه وِیژه اقتصادی بندر نوشهر با بیش از ۸۰ سال قدمت به گستره ۸۸ هکتار و با دارا بودن ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها و پذیرش کشتی‌های تجاری با ظرفیت بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ تُن برخوردار است.

دیگر خبرها

  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است