Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح غرفه های نمایشگاهی در بخش آتلیه طراحی مرتبط به طراحی غرفه های نمایشگاهی مسلط به 2D & 3D ،auto-cad و max حداقل لیسانس معماری مسلط به اتوکد و 3D max داری سابقه کار مرتبط روابط عمومی بالا و قدرت تعامل مناسب حداقل توانایی مدیریت پروژه طراح داخلی در بخش معماری فارغ التحصیلان رشته ی طراحی صنعتی آشنا به دکوراسیون داخلی، طراحی مبلمان و اکسسوری شهری- اداری مسلط به نرم افزار اتوکد ، 3D max و Rhino ساعت کاری 9 الی 17.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 و پنجشنبه 9 الی 13.30 از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را همراه با سوابق تحصیلی و کاری خود را در قالب فایل pdf به همراه مشخصات به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل job@isatisdesign.com آدرس: محدوده کاری: ولنجک

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن