Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت:امسال تاکنون ، ۱۵۷ نفر در اثر تصادفات رانندگی در این استان جان باخته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
دکتر حامد پورعزیز افزود: در این مدت از تعداد ۱۵۷ مورد فوتی‌های ناشی از تصادفات ۲۶ مورد در مسیرهای درون‌شهری و ۱۳۱ مورد در جاده‌های برون شهری و روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست با رعایت بیشتر و دقیق‌تر قوانین و مقررات رانندگی جان خود و خانواده و دیگران را به مخاطره نیندازند زیرا عواقب ناخواسته این قبیل تصادفات به هیچ وجه قابل جبران نیستند.
جاده سرچم - اردبیل ، سربند - اردبیل و جاده اردبیل - مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان اردبیل است و در بین آنها مسیر سربند - اردبیل بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای را دارد.
واژگونی خودروها بیشترین فراوانی در تصادفات فوتی و تخطی از سرعت مطمئنه هم بیشترین علت تصادفات جاده‌ای برآورد شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پزشکی قانونی تصادف تصادفات جاده ای اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می کنند؟ اینفوگرافیک زیر، کشورهایی را که بیشترین تعداد میلیاردرها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می دهد.

کشورهای دارای بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۴

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳,۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آنها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشورهای اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردرها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصادهای جهان در تعداد میلیاردرها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشورها فرق می کنند و تنها یکی از آنها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت ها می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902620

دیگر خبرها

  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • عکس | بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌ های رانندگی
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد