Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:06:38 GMT

۱۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۲۳۲

۱۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در شهرک صنعتی شهرستان ابهر، اقدام به راه اندازی مرکز تولید ارز دیجیتال کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بازرسی از این محل ۱۰۹ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال )که به صورت غیرقانونی و با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت کشف کنند.

جهانبخش با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کشفیات بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت .

کد خبر 4770938

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس جرم یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین