Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:52:37 GMT

سری X خودروهای BMW هیدروژنی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۳۷۶

سری X خودروهای BMW هیدروژنی می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با اینکه در سال‌های اخیر تلاش و تمرکز خودروسازان بیشتر بر روی توسعه فناوری خودروهای برقی مجهز به پیشرانه‌های الکتریکی بوده است اما به نظر می‌رسد که فناوری قوای محرکه هیدروژنی به منظور شتاب بخشی به قدرت موتور خودرو در دستور کار شرکت بی‌ام‌و قرار گرفته است تا یکی از لوکس ترین اعضای سری ایکس خود یعنی بی‌ام‌و X۷ را به این تکنولوژی تجهیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

به گفته برخی از منابع خبری، این خودروساز آلمانی در سال‌های اخیر با همکاری تویوتا به دستاوردهای بزرگی در زمینه تکنولوژی هیدروژنی دست یافته است. این شرکت پیشتر نیز از طرح و برنامه‌های مختلفی درباره تولید نسخه های هیدروژنی تا سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داده بود.

بر اساس گزارش وب سایت team-bhp، بی‌ام‌و در نظر دارد که دو نسخه الکتریکی و هیدروژنی از خودروی لوکس و قدرتمند خود را تولید و روانه بازارکند تا از مزیت های آن برای توسعه برد حرکتی خودرو بهره ببرد. این خودرو در صورت معرفی و عرضه، iX۷ نام خواهد گرفت.

همچنین انتظار می‌رود که این شرکت یک نسخه هیدروژنی از خودروی شاسی بلند X۵ را نیز تولید و عرضه کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروی لوکس بی ام و X۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!