Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:31:19 GMT

شعبات اخذ رای در شمیرانات امسال به ۳۰۰ شعبه خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۱۴۵

شعبات اخذ رای در شمیرانات امسال به ۳۰۰ شعبه خواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش شهریور صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس طی سخنانی اظهار داشت: در شمیرانات اقدامات مربوط به انتخابات انجام‌ شده است، در این دوره جهت تسهیل امور تقسیم‌ کار بهتری انجام شده و در این راستا شعب اخذ رای شهرستان به لحاظ امتیتی، زیرساختی و غیره رصد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات افزود: برای هر ۴۵ صندوق یک گروه تشکیل شده تا پیگیر امور باشند و در دوره قبل ۲۶۰ شعبه داشتیم که امسال پیش بینی می شود ۳۰ شعبه دیگر نیز به آن اضافه و به ۳۰۰ شعبه اخذ رای برسد.

وی گفت: زمینه برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می شود تا بتوانیم انتخابات خوبی را رقم بزنیم و انتخابات مترقی، پرشور و ارزشمندی داشته باشیم.

کد خبر 4771060

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش شهریور فرمانداری شمیرانات شعب اخذ رای یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای