Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@05:03:54 GMT

۱۲۰ شعبه برای اخذ رای در پردیس پیش بینی شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۱۵۴

۱۲۰ شعبه برای اخذ رای در پردیس پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعظیم رضایی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس طی سخنانی اظهار داشت: دغدغه همه ما مشارکت مردم است و تلاش داریم تا این امر به درستی و باشکوه محقق شود و انتخابات حداکثری را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: در دوره قبل ۹۲ شعبه در پردیس داشتیم که این دوره ۱۲۰ شعبه پیش بینی شده است و تاکنون ۶ جلسه مربوط به انتخابات برگزار و امروز نیز جلسه هفتم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: کمیته امنیت انتخابات و کمیته فضای مجازی هر کدام تاکنون ۳ جلسه برگزار کرده اند و وظایف همه کمیته ها احصا شده و اکنون بازدید از شعبات به ویژه شعبات جدید در حال انجام است تا در زمانی که محل شعبات قطعی می شود مشکلی بروز نکند.

کد خبر 4771061

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پردیس عبدالعظیم رضایی شعب اخذ رای یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • انتخابات شیراز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان